Hotel Park Hajat Tokio je prošlog leta proslavio 30. godišnjicu, posle čega je zatvoren zbog temeljne 17-mesečne restauracije i renoviranja.
Park Hajat Tokio je jedan od najlepših hotela u Tokiju i jedan od najpoznatijih hotela sveta posle ogromne popularnosti filma „Izgubljeno u prevodu“ iz 2003, čiji scenario je napisala i režirala ga Sofija Kopola, a u kome su glavne uloge igrali Skarlet Johanson i Bil Marej. Hotel se nalazi u jednom od centralnih tokijskih delova Šinđuku, u kome se nalazi Upravna zgrada Tokija, ali I neki od najlepših parkova prestonice Japana.

Broj soba i apartmana biće smanjen sa 177 na 171, da bi neki apartmani stekli još višu kategoriju. Podjednako je značajno to što Park Hajat Tokio restaurira svoj kultni restoran „Njujork Gril & Bar“ koji se nalazi na 52. spratu i japanski restoran „Kozue“ u njihovim originalnim dizajnima.
Rekonstruisano hotelsko iskustvo hotela Park Hajat Tokio odaje počast voljenoj dizajnerskoj filozofiji poznatog originalnog dizajnera enterijera, Džona Morforda. Dizajner Patrik Žuin i arhitekta Sandžit Manku, zajedno sa svojim timom od 50 ljudi iz nagrađivane pariske dizajnerske firme Studio Žuin Manku, razvili su prepoznatljiv pristup transformaciji istorijskih prostora širom sveta kako bi spojili prošlost sa sadašnjošću.

Očekuje se da će Park Hajat Tokio biti ponovo otvoren u oktobru 2025. godine, iako nije određen precizan datum. Rezervacije još uvek nisu dostupne.
Odsesti u ovom hotelu smatrano je “društvenim uspehom”, a autor ovog sajta seća se da su njegovi veoma imućni prijatelji iz Tokija I okoline, svraćali u njegovu sobu, da je pogledaju kao znamenitost.
Fokus ovog projekta je da se oda počast bezvremenskom karakteru hotela, a istovremeno da se osigura da Park Hajat Tokio nastavi da nudi luksuz kakav se ne sreće svugde. Prepoznatljivi elementi dizajna, kao što su raspored soba za goste i kultni kontrast crne i antracit boje u nameštaju, biće zadržani, dok je prepoznatljiva paleta zelenih tepiha osvetljena radi savremenije elegancije. Posebno su spektakularna kupatila čak i u običnim sobama, dimenzija većeg stana, u kojima su kade ukopane u pod.

„Nadamo se da će gosti, kada se vrate, prepoznati duh hotela, a istovremeno će osetiti obnovljenu energiju“, rekao je Patrik Džouin, dizajner i suvlasnik Studija Džouin Manku. „Iskustvo će biti poznato, ali suptilno transformisano – ostajući verni minimalističkom stilu koji je oduvek definisao Park Hajat Tokio, ali sa novim slojevima radosti i senzualnosti.“