Proizvođač sportske obuće PUMA proizveo je samo 50 kopački specijalnog dizajna iz svoje serije CITY PACK, kojim predstavljaju gradove sveta, ovog puta sa simbolima Tokija. Rezervacije za kupovinu ovih kopački objavljene su 19. septembra, a kopačke će se prodavati samo u poznatoj prodavnici KAMO, na tokijskom kvartu Šibuja već 24. septembra.
Šibuja je jedan od najpoznatijih delova Tokija (tako se zove cela gradska opština), a poznata je po trgu oko koga su izgrađene najpoznatije robne kuće, prodavnice, mesta za zabavu mladih i još mnogo toga. Na trgu Šibuja sastaju se 5 ulica (isto kao na beogradskoj Slaviji), a neverovatan prizor nastane kada se istovremeno upale zelena svetla semafora za pešake i hiljade ljudi u istom trenutku počnu da prelaze preko šest pešačkih prelaza preko trga.
Telo kopački je crno belo, kao I pešački prelazi na trgu Šibuja, koje zajedno popularno nazivaju “SCRAMBLE” (GUŽVA ili KAJGANA), žuta pruga na zadnjem delu luba predstavlja žuto svetlo, koje opominje pešake na skoru promenu boje semafora, a kramponi predstavljaju plastične kupe, kojima se povremeno reguliše saobraćaj na ulicama i putevima.
Pešački prelaz na tokijskom trgu Šibuja je bukvalno najpoznatiji na svetu, jer je svedok mnogih događaja kroz decenije razvoja Tokija, a i jedno je od najpoznatijih mesta na svetu na kome se okupljaju mladi. U jednom delu trga je i čuvena statua vernog psa Haćiko, koji je godinama čekao gospodara i tu uginuo. Ovaj trg je korišćen za scene u mnogim poznatim filmovima (“Izgubljeno u prevodu” itd.) , a korišćen je za promociju Tokijske olimpijade 2020.
Cene para kopački su 27 500 jena (otprilike isto u dinarima) a po 50 pari je napravljeno u svim veličinama za odrasle. Požurite, ako želite da ih imate, poručuju iz PUME. Kopačke su nastavak akcije ove kompanije da pravi originalne sportske cipele i tako privuče pažnju. U septembru su proizvedene i košarkaške patike SUPER MARIO.